Heartless

Kunde tyvärr inte komma på någon bättre rubrik så fick bli en låttitel. :)

Hoppas eran dag har varit bra, jag själv ligger hemma och slöar om jag inte är i stallet vilket jag oftast är ganska länge.. Det är inte lätt att göra något när man är sjukskriven och alla andra jobbar liksom. Man har så satans tråkigt hemma och jag kan inte komma på något att göra förutom att ligga och kolla på mina favorit serier :D

Det finns inte heller så mycket att skriva om Kookaii förtillfället heller då hon inte rids fullt så då kan jag ungefär bara skriva att jag var ute och skrittade men förhoppningsvis blir det ändring på detta snart så att jag kan uppdatera mer om min kär häst :)

Nu ska jag fortsätta kolla på mina serier och sen gå och lägga mig för jag ska vara barnvakt imorgon åt min favorit!

Tänkte skriva ett inlägg om min sjukdom någon dag och även en liten historia om min häst som så många faktiskt inte vet om.. En ledtråd är att det var inte Kookaii som skulle bli min häst först!

Ikväll så kom min bästis förbi också på lite kedjerökning och massa skitsnack :)

Godnatt



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback