Totalt glömt bort

Har totalt glömt bort att berätta att jag ska ju opereras snart, ska opereras för min sjukdom giftstruma. Den 1 mars kommer jag att läggas på operationsbordet och bli borta ifrån stallet iaf 5 dagar till att börja med, sen får vi se. :)


Min medryttare Emma kommer att ha Kookaii så att hon får motion och sådär och ordentlig omvårdnad då jag inte vill lämna över min prinsessa till mina föräldar för att dem inte har hjälpt till på jätte länge i stallet med stalltjänsten, så min medryttare kommer att få göra det, haha :)


Jag är inte så nervös för detta än men vi får väl se när det bara är några dagar kvar sen, just nu känns allt lungt men det jag är mest nervös över och har varit hela tiden är dessa jävla nålar, jag kommer få en PVK i handen där jag kommer få narkosen och allt sånt, men som ni alla vet så hatar jag nålar och allt sånt där och erfarenheten är inte heller på min sidan.. Men det blir nog bra, blir massor utav bedövningssalva ska jag säga er, haha!

När man sätter en PVK så kan man sätta den i armvecket eller på ovansidan utav handen, jag tänker ta den i handen, och VERKLIGEN INTE ha den i armvecket, och med tanke på de gånger som jag legat inne och folk har satt denna jävla äckel nålen fel så är jag numera LIVRÄDD för detta!

Nu har ni fått reda på lite info om detta!

Time for diiiiinnnneeeer!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback