Mitt liv som sjukskriven?

Jadu, när man är sjukskriven borde man inte ha jätte mycket tid till att uppdatera? Jo, kanske de. Men jag suger på det och orkar liksom inte. Och med en iphone i näven så behöver man inte starta datorn för att kolla allt man behöver så då skiter jag i att uppdatera ;)

Men jag tänkte försöka bli liiiiite bättre. haha. alla bara gnäller på att jag suger och uppdatera! :)
Men för att försöka bli liiiiiite bättre än innan så ska jag köra en 14 dagar om mig & min häst ;) Med start idag :D

Dag 1 -
Presentera dig och din häst.
Dag 2 – Min största rädsla inom ridsporten.
Dag 3- Hur mitt hästintresse började.
Dag 4 – Det här finns i min ryktlåda.
Dag 5 - Det här äter min häst varje dag.
Dag 6 - Min favoritgrej i stallet.
Dag 7 - Min hästs vardagsoutfit.
Dag 8 – Mitt bästa hästminne.
Dag 9 - Mina drömmar.
Dag 10 - En bild på stallet.
Dag 11 - Det här saknar jag.
Dag 12 – En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst.
Dag 13 – Varför ridning får mig att må bra!
Dag 14 – Något du och din häst är stolta över att ha gjort!

Enjoy!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback