Dag 3- Hur mitt hästintresse började.

Dag 1 - Presentera dig och din häst.
Dag 2 – Min största rädsla inom ridsporten.
Dag 3- Hur mitt hästintresse började.
Dag 4 – Det här finns i min ryktlåda.
Dag 5 - Det här äter min häst varje dag.
Dag 6 - Min favoritgrej i stallet.
Dag 7 - Min hästs vardagsoutfit.
Dag 8 – Mitt bästa hästminne.
Dag 9 - Mina drömmar.
Dag 10 - En bild på stallet.
Dag 11 - Det här saknar jag.
Dag 12 – En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst.
Dag 13 – Varför ridning får mig att må bra!
Dag 14 – Något du och din häst är stolta över att ha gjort!

Hm, mitt hästintresse började tack vare min syster. Hon red på Vissmålens RK när jag var yngre och jag följde med dit, och på den vägen gick det. Började på ridskola när jag var 4år och fick min första b-ponny när jag var 8år. Sen dess har det bara rullat på. Med min b-ponny The magic King tävlade jag bara några clear rounds och det gick bra förutom att han aldrig lärde sig att hoppa oxrar. Han visste liksom inte hur han skulle göra. Sen när jag flydde 10år så fick jag min c-ponny Iggy Pop som var 4år när vi köpte honom, han var inriden men inget så jag utbildade honom själv. Efter att ha haft honom 5år så såldes han vidare till Nike och blev där dressyrponny med väldigt goda resultat, tyvärr var Nike och hennes familj tvugna att ta det svår beslutet att ta bort honom efter månader med behandlingar och försök till att få honom bra. Så den 28/7-09 så fick Iggy somna in och springa på det evigt gröna ängarna.
Och resten av historian vet ni, jag har ju Kookaii och har haft Kookaii sen jag gick upp på storhäst och det är alltså 5år sedan Kookaii kom ut ur transporten i mina ägo. :)

Jag & Iggy Pop



Jag & Kookaii ♥

Kommentarer
Emma

Elin du behlver fler hoppbilder på dig och din häst! Du kan ju inte använda samma ;D



Blogg: http://xoffbeat.blogg.se/
2011-10-19 @ 13:05:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback