Uteritt ännu en gång

Började dagen med att ha lektion för en tjej i stallet idag, det gick bra! :D


Sen var det bara att göra i ordning sin egna häst och ta sig ut på en fin skrittur i det fina vädret, jag älskar höst!
Kookaii skötte sig bra(hur svårt är det att vara ute och skritta i en timme egentligen?;)) Vi skrittade på i rask takt för att verkligen få igång blodcirkulationen men svullnaden vill inte ge mig sig. Jag spolade av det svullna benet i 15 minuter efter ridturen för att se om det ville ge med sig, men icke! Förstår inte vad jag ska behöva göra?! OH, det är så tråkigt med att ha en skadad häst där man inte vet vart skadan kommer ifrån? Någon som kan hjälpa? :o

Inte ens jodopax omslaget vi la under natten hjälpte, inte ens lite..
JAG HATAR ATT VARA OVETANDE NÄR DET GÄLLER MIN HÄST!!!

Men men, that's life!

Här får ni lite bilder på damen tagna med Iphone



Bilden ovan är från när Kookaii gick omkull i hagen och skadade sig ordentligt, denna bilden är ifrån maj-2011


Bilden ovan är från när jag blev sparkad i somras av Kookaii


Bilden ovan är det näst nyaste såret i våran samling nu :/ Fick det för en månad sen ungefär


Såhär ser Kookaii ut just nu i sin has och på benet, dålig bild men man ser nog lite skillnad


Och här har ni det nyaste såret i våran samling :D




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback