Nytt stall!

Jag har numera flyttat ifrån Stall Furulund efter 11 år uppe i Mariebo. Numera ägnar jag&Kix våran tid i Stall Norrgård!

I stall Norrgård finns det 14 boxar och just nu är det 13 boxar som är upptagna. Kookaii står jämte ett 3årigt Ardenner sto som heter Kimberly och det går bra! I början var det lite tjafs då min dam är ganska gnällig. Haha (:
Just nu går Kookaii själv då hon nyligen är avmaskad och ska kunna känna in miljön så står hon i en hage på 20x10m.
Allt går väldigt bra och hon håller sig lugn och är väldigt nyfiken på de andra hästarna. Hon håller sig lugn och det känns nästan som att hon har lugnat sig(:

Jag vet knappt vad jag ska skriva om så ge mig lite tips? Jag ska ta bilder på de nya stallet idag, har bara några mobil bilder som är tagna inomhus men jag ska slänga upp dem nu (:
Ska låna mammas digitalkamera och så ska jag ta lite nya bilder så ni får se hur vi bor nu :)


Stallgången, Kookaii's box är den med 3höpåsar




Ridbanan



Kookaii's hage nu



Ceasar


Jelteze



Rocky



Goldie




Jezper



Kookaii



Kimberly (Kookaii's granne )



Hero




Zandy




Pralin



Myggan - minstingen i stallet (: Mäter hela 80cm i mankhöjd ;)

Saknas bilder på Lukas och Cossie för de stod redan ute när jag kom! Så ni får bilder på dem senare :D


Glöm inte ge förslag på vad jag ska skriva!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback