Måndag 13 juni

Jag trodde att jag hade fått kläm på det här med att uppdatera bloggen men ack så fel jag hade!
Det har hänt massor sen sist till att börja med är hästarna släppta på bete och Kookaii trivs som fisken i vattnet, hon står dock inte ute än på nätterna då jag vill ha full koll på såret och att hon fortfarande svullnar.
Ihop släppet med de andra hästar gjorde vi i en annan hage då det är bättre underlag i den för race om det nu skulle bli så allt gick bra med lite race och bocksprång men sedan var det dags att äta tyckte de små hästarna :)
Kookaii blev jätte chockad över att hon fick gå i storhage igen och jag tror inte riktigt hon fattade vad som hände. haha!

Satte igång Kookaii idag efter 3veckors vila nu och det gick bra. Vi skrittade ut barbacka och med hacket, hon var jätte lugnt, stötte på lite kossor och de var vi tvungna att titta på sa Kookaii och det gjorde vi och det gick bra, men jag tror inte Kix förstod att kossar kan prata , men så titta kossorna pratade och de var ju jätte farligt och jag höll på att åka i backen så det heter duga, men jag lyckades hålla mig kvar ;)
Nätt & jämt iofs men kvar satt jag!


Foto: Emma Claesson


Kommentarer
Noomie

Härligt att ni är på G igen!(:



Blogg: http://lexx.blogg.se/
2011-06-13 @ 22:14:42
Emma

Haha, det är förståeligt, man har faktiskt ett liv utanför bloggen också =))



Blogg: http://armonios.blogg.se/
2011-06-18 @ 15:12:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback