Tisdagen 6/12-2011

Ingen rolig dag det här, det kan jag lova! När Kookaii nu äntligen är färdig behandlad för sin slemsäcksinflammation så tro fan att jag var tvungen att ringa ut veterinären idag igen... *SUCK*

Nu ser ena hasspetsen väldig bra ut och hon skulle varit fit fot fight igentligen men icke, förra söndagen upptäckte jag ett sår på den andra hasspetsen och det så bara ut som ett sticksår, spolade med vatten och sen var det inte mer med det.. Några dagar senare kommer hon in svullen i benet och snubblar in i stallet över trösklen som är 5cm hög och håller på att gå omkull i gången.. Jag klipper då hasen på henne och ser att det jag trodde var ett sticksår visade sig vara en spark som har tagit riktigt illa och spräckt slemsäcken...


SUUUCK!

Smärtstillande och massa preparat i 1 vecka...

Kommentarer
Noomie

Hoppet är det sista som sviker en vid sånna här saker... <3



Blogg: http://lexx.blogg.se/
2011-12-07 @ 08:34:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback