Sjukling

Jaha ja, här ligger jag ännu en natt sömnlös i min säng, utan min favorit man, helt snorig och äcklig, hostar för minsta lilla andetag(kanske borde sluta röka, men jag är ju ung så vad gör det?), svettas som en gris och knarkar alvedon, Ipren, och massa GOD hostmedicin som smakar lakrits = muuuums!
Jag tror det är lite konstiga grejer i hostmedicinen då jag blir fnittrig som en liten flicka av den, kanske inte så bra att gå ut det på bloggen kanske?
Men men, ska man lära känna mig så kan ni väl lika väl veta att jag säger, skriver, skriker och tänker precis som jag vill och om jag råkar såra någon på vägen gör det inte så mycket för innerst inne så menar jag faktiskt väl även om folk inte tror det.. Ojdå, det var ju inte detta jag skulle skriva om men här får ni er ett gott skratt :)

Vem vet det kanske är hostmedicinen som talar nu?


Blogg u laaaaaaaaater bitcheees ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback