Dag 4 - Det här finns i min ryktlåda.

Dag 1 - Presentera dig och din häst.
Dag 2 – Min största rädsla inom ridsporten.
Dag 3- Hur mitt hästintresse började.
Dag 4 – Det här finns i min ryktlåda.
Dag 5 - Det här äter min häst varje dag.
Dag 6 - Min favoritgrej i stallet.
Dag 7 - Min hästs vardagsoutfit.
Dag 8 – Mitt bästa hästminne.
Dag 9 - Mina drömmar.
Dag 10 - En bild på stallet.
Dag 11 - Det här saknar jag.
Dag 12 – En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst.
Dag 13 – Varför ridning får mig att må bra!
Dag 14 – Något du och din häst är stolta över att ha gjort!

Nu är det ju snart ny dag så varför inte vara lite effektiv innan jag går och lägger mig?!
Vad som finns i min ryktlåda, oj. Hm, 3 rotborstar, en mankam, en svansborste, pigborste, hovkrast, arnikagel, gummiband, ryktborste och ryktskrapa(heter det så?), PÄLSGLANS, smuts, öronmuffar som man sätter fast i hjälmen när det är kallt, haha, helosansalva, skillingarydssalva, idiomin, flexlindor, kompresser, fårskinnsvante.. Oj, fick jag med allt nu?! BILDER KOMMER IMORGON ;) Då ska ni få se röran i min ryktlåda, och jag kanske lägger till lite grejer som jag missat. Låter som att jag har en resväska till ryktlåda. haha



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback