Dag 1 - Presentera dig och din häst.

Elin Grannesberger är mitt namn, 20 år gammal om typ 2 månader, född och uppväxt i Jönköping, bor fortfarande kvar här också. Gick på Tenhults Naturbruksgymnasium med inriktning Djurvård, tog studenten 2010 (bästa dagen i mitt liv) Lever tillsammans med min mamma, två hundar och även med pojkvännen ;) Har två syskon en storebror som är 22 och storasyster som är 30. Jag lider av sjukdom giftstruma och hypertyreos, vilket innebär att jag har en inflammation på sköldkörteln och även för hög ämnesomsättning.






Kookaii
är ett fux sto född 2001, e.Krius xx ue. Hertigen.
Kookaii är runt 170 cm stor och en livsglad märr med hjärtat på rätt stället :) Har ägt Kookaii i 5år och bättre 5år har jag inte haft. Kookaii är tävlad i hoppning t.o.m 110, aldrig startade i dressyr men utbildad till LA. Kookaii är ingen nybörjar häst och vissa dagar går hon som en klocka och andra där så är det som att du måste rida in henne på nytt(skämtåsido)







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback