Torsdag 26 maj

Nu börjar jag ju bli lite duktig på det här känns det som ;) Haha

Kookaii är som sagt fortfarande skadad men såret ser bra ut :) Hon är svullen över knäet som innan det är vätskefyllt också, får se om det blir till att ringa veterinären så han får komma och tömma det kanske.. Får se om svullnaden lägger sig.

Jag är ju så jäävla töntig när det kommer till min lilla stjärna.

På tal om absolut inget annat så tycker jag att folk kan säga vad jag ska skriva om? Jag har ju ingen motivation till att skriva om det inte är någon som läser först och främst plus att jag har ingen aning om vad jag skriva om..

GE MIG FÖRSLAG!!

Då kanske jag till och med orkar börja fota lite i stallet också, haha

Nu ska jag funderar på om jag ska åka och köpa godis eller inte .. ;)


Tooodieloo! :D




Kookaii i sina glansdar , här i 120 klass :)

Kommentarer
Noomie

Nu ringde du, så hela min kommentar försvann(: Damn You!



Blogg: http://lexx.blogg.se/
2011-05-28 @ 14:48:48
Noomie

Det är ju lite svårt att komma på något att skriva om när man inte rider sin häst. Men nu ska du ju snart sätta igång henne så då kan du skriva om arbetspassen(: Sen kan man ju egentligen skriva om allt möjligt, typ ridövningar, vad man tycker om saker och ting, tips osvosv ;D



Blogg: http://lexx.blogg.se/
2011-05-30 @ 14:31:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback