Onsdag 25 maj

Nu är det ju som alltid när jag har blogg..  JAG SUGER PÅ ATT UPPDATERA!

Men jaha ja..
Ännu en gång är min häst skadad, alltid är det något!

Men denna gången blev hon inte sparkad iaf, för nu är min häst klumpig och går omkull i hagen och skrapar upp sitt ben själv.. Jaja, det är väl baksidan med att ha häst...

Iaf, vi skulle släppa ihop min häst med de andra hästarna och det gick jätte bra.. Vi tog iofs ut två stycken för att ägaren ville vara med men hon var inte hemma. Sen när hon kom hem släppte hon in sina hästar och även det gick jätte bra. Förutom att min häst ÄLSKAR att race och bralla runt så gör hon det när de har hälsat. Hon ska tvärnita och gör detta på halmen som är glashalt när det är blött och hon får inget fäste och benen viker sig, hon landar på sina egna framknän i högfart och slår sig ordentlig och skrapar upp sitt höger fram ben, lite under knäet sitter det, jaha ja tänkte jag. Surt. Knäet ser ut som att hon har en handboll in opererad typ. Men men..
Vi slapp veterinär iaf och såret läker fint, förutom då hennes handbolls knä...

Så nu går hon lindad och är tillbaka i sjukhagen.. Typiskt!


Mer uppdatering kommer!! ;D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback