Fick mig en funderare

Jag blir alltid så tankspridd på kvällen och sitter och tänker på att jag faktiskt har haft Kookaii i 5år den 8 augusti 2011, det är sjukt. Jag kan inte förstå att tiden har gått så snabbt. Jag var alltså 14(skulle fylla 15) när jag lämnade ponnyåren. Oj, vad gammal jag känner mig.

Vad har jag då gjort i 5år med min Kix?
Jadu, det är frågan. Jag har lagt ner blod,svett, tårar och lycka på min fina häst. MIN KOOKAII
Jag har alltid haft tanken i huvudet om att vissa inte har trott att vi skulle klara oss ur den sitsen vi en gång satt i. Jag kan själv inte förstå att vi har gjort det. Så mycket som jag lagt ner på denna dam är sjukt. Jag kan knappt förstå att jag äger henne än idag för så många gånger som jag ville ge upp, så många gånger som tanken slog mig att en vacker dag kommer det gå riktigt illa för oss båda, någon dag när hon får sig ett av sina ryck så kommer vi båda att bryta vartenda ben i kroppen.
Men det har inte hänt(peppa peppa ta i trä) - vi överlevde båda två, vi överlevde utan några större skador.

Jag kan inte tänka mig att ha en annan häst, Kookaii är Kookaii och det är Kookaii jag ska ha. Inga dimmor när det kommer till den frågan. Jag kan säga med handen på hjärtat att det har varit värt varenda sekund,minut,timme,dag och år av blod,svett,tårar och lycka.

Det finns inte ord till att beskriva min kärlek till min stjärna. Hon är verkligen livglädjen i mitt liv, hon är den som får mig att komma upp till stallet och tänka att har jag kämpat i 5år redan så är det inte dags att ge upp än.

En bild säger mer än tusen ord♥









Kommentarer
Noomie

Gulle er<3



Blogg: http://lexx.blogg.se/
2011-05-30 @ 14:28:34
Lisa Carlsson

vilken mysig bild! (svartvita ängsbilden) :)

Jätte söt häst!



Blogg: http://ettanc.blogg.se/
2011-09-12 @ 22:09:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback