Dagens ridpass

Började med att rida fram i skogen i 30-40 minuter, hon hade lite överskottsenergi och drog i väg på början av galoppen och blev lite stressad och de mesta var vääldigt läskigt. (:
Sen red jag tillbaka mot stallet och red dressyr på banan i 30 min ungerfär. De var inget avancerat , lite öppna och skänkelvikningar och lite enkla galoppombyten bara :) Hon skötte sig kanon och gick på riktigt bra! Är så stolt över mitt lilla energimonster (;

Till helgen blir det lite uteritter osådär och på söndag som vi släppa ihop Kookaii med de andra hästarna, så hon slipper stå själv för det är lite tråkigt tycker min dam. (:


Nu ska jag slänga mig lite käk och sedan ska jag göra mig iordning för ikväll blire bio (:




/Elin

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback