Tisdag 28 juni

Jag suger på att uppdatera jag vet...

Nu är Kookaii på väg att sättas igång efter sin skada, hon är pigg och laddad till tusen inför varje ridpass. :)
Vi har börjat galoppera och ska snart börja ställa lite krav på henne igen så vi kan komma igång med träningarna :)

Jag ska nu börja träna för min fina Eva som jag tränat för jag vet inte hur länge! Eva är världens mest goaste människa med hjärtat på rätt ställe men samtidigt hård&rättvis! Med andra ord ; KANON! Eva är dessutom kanon med Kix och förstår precis hur hon funkar! :D 

Just nu i lilla Jönkan där vi befinner oss i är det extremt varmt så Kix får vänta med att gå sitta pass ikväll, sen har jag ju blivit hästvakt igen har även Jeppe i två veckor, så även Jeppe ska få gå hårda pass nu i två veckor :D

Nu ska jag gå en sväng med mina hundar och mysa!

Ha de fint!


Kommentarer
Noomie

Wooooh, update! (x

Gött att hon är igång igen nu. När ungefär tror du attdu ska börja träna?(:



Blogg: http://lexx.blogg.se/
2011-07-01 @ 08:43:00
Olivia Gustavsson

vilken söt häst :D



Blogg: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
2011-07-11 @ 21:58:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback