Skadad ägare men en dum ägare

Ja, nu sitter jag är här igen. Nu är det dock jag som blivit skadad då jag fick en hästhov i tiningen och spräkte ögonbrynet, haha. Det låter värre än vad det är. Jag skulle rengöra Kookaii's sår och stod lite dumt till och hon skulle vifta bort en fluga men mitt huvud var ivägen så hon träffade ju mig. Haha, illa! Men men, hon kunde knäckt min näsa om jag varit lite längre fram så att säga, men tur i oturen så skadade jag mig inte mer :)

Nu måste jag verkligen få igång min häst, hon är inte riden på snart 1½ vecka och det märks, hon är uttråkad, klängig och allmänt jobbig. Hon är ju inte halt eller svullen så nu är det dags iaf. :)

Nu ska jag äta upp mina popcorn och sen röra mig mot stallet :)

Ha det fint!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback