Bilder, frisk häst, och massa annat

Det har varit full rulle de senaste dagarna och jag har varit allt annat än hemma.. Har följt med en i stallet för att kolla på häst och jag har blivit totalt kär i en fölis. Oh, sååå satans söt! Kookaii är som sagt frisk men går kvar i sjukhagen, tog den första promenaden med henne idag och det gick allt annat än sakta och lugnt, väldigt mycket dragkramp och jag kände mig som en vante efter henne(för att jag var dum nog att inte ha träns på henne när jag promenerade)

Jag har även fått tummen ur att ta lite bilder på min häst, blev lite idag när jag gick en promenad och några i henne hage :)


Och för er som vill veta så väntar jag ju som sagt operationstid för min sjukdom men pratade nyss med min läkare för att få reda på min provsvar och sådär och fick höra att jag är för sjuk för att kunna läggas på ett operationsbord.. Så nu ökar de min medicindos och massa sånt och sen får vi se vart världen tar vägen helt..

Bilder kommer i ett annat inlägg!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback