Måndag 2 januari 2012

För tillfället sitter jag hemma hos min man som fyller 21 idag och medan han spelar så sitter jag här :)

Hoppas ni hade ett bra nyår för det hade jag, love it!

Idag skrittade jag uppsuttet på Kix för första gången på vääldigt länge och lyckan var total! Gud vad jag har saknat de. :) Har dock ridit andra hästar men det är ju aldrig samma sak som att rida sin egna :)

Vi skrittade bara på banan utan några som helst krav, red runt där på lite volter på långa tyglar i 25 minuter :) Dock har nog väder gudarna något emot mig för när jag ska sitta upp på hästryggen börjar det alltid att regna?! Vafan liksom?!

Nu ska jag fira min man och sedan ska jag läsa mina nya älskling böcker ♥


(i brist på annan bild)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback