SUCK

Varje gång jag skriver att Kookaii är igångsatt efter skada så slutar det alltid med att Kookaii hittar något nytt sätt att skada sig på.. Och så har hon gjort även denna gång..

Just nu har Kookaii trampat sig själv på vänsterbak och fått ett sår precis ovanför hoven på framsidan utav bakbenet, detta lyckas hon med efter att ha varit ut i hagen i 2 timmar. Jag slängde ut hästarna vid 9 imorse & vid 11 tog jag in henne för att rida, men icke. Hon har skadat sig och dessutom är hon svullen i HÖGER has också...



Jag funderar på att lägga av med hästar?!

Kommentarer
Noomie

Damn! Vad gör den lilla damen egentligen? :O



Blogg: http://lexx.blogg.se/
2011-11-07 @ 21:34:24
madde

åh, jag vet precis hur det känns ;< Jag har haft massa problem med min hyrhäst och nu blev det så illa att ägarna ville ha tillbaka han för att kunna behandla han själva och jag fick hem en ny häst som tyvärr också visat sig vara dålig ;<



2011-11-09 @ 19:19:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback